۲۵ هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران از نام نویسی ۲۵ هزار و ۴۱۸ نفر از استان برای حضور در اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

25 هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، وی افزود :شاهرود با هشت هزار و 103 نفر بیشترین زائر استان سمنان را دارد و سمنان هفت هزار و 558 زائر، دامغان چهار هزار و 118 نفر و گرمسار یک هزار و 565 نفر را به اربعین امسال اعزام می کنند.

همچنین بیش از 80 درصد از زائران استان سمنان، مرز مهران را برای عبور و حضور در کشور عراق انتخاب کرده‌اند. 

افرادی که در سامانه سماح وجه را واریز کنند، مورد ثبت نام نهایی قرار خواهند گرفت و تقریبا دو سوم داوطلبان حضور در اربعین امسال از مرز مهران و مابقی از شلمچه، خسروی و مرز هوایی و چذابه و تمرچین و ... سفر خود را ادامه خواهند داد. 

 50درصداز زائران اربعین حسینی استان سمنان با اتوبوس سفر خواهند کرد و خودروی شخصی بعد از اتوبوس بیشترین متقاضی را در بین زائران استان دارد و بعد از آن هواپیما، تاکسی و مینی بوس خواهد بود. 

سه نوع بسته بیمه ای نیز در زمان نام نویسی اربعین وجود دارد که زائران باید یکی از انتخاب کنند، بسته های اول و سوم با 90 درصد بیشترین استقبال را در بین زائران داشتند.

تعداد ثبت نام بر اساس تاریخ درخواستی نیز از سامانه قابل استحصال است، لذا روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم مرداد ماه بیشترین میزان متقاضی را برای اعزام زائران استان به خود اختصاص داده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان