ایرج راد: تجربه حضور سید عباس صالحی در وزارت ارشاد خوب بود/ تغییر در مطالبات

رئیس هیات مدیره خانه تئاتر ایران معتقد است تجربه حضور سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی دولت آقای پزشکیان، در دوره تصدی خود بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوب بود و باید دید در صورت رای اعتماد مجلس آیا تصمیماتی که در حوزه وزارتی خود در دوران مدیریت خود می گیرد براساس پیشبرد فعالیت های فرهنگی در حوزه های مختلف است یا خیر؟

ایرج راد: تجربه حضور سید عباس صالحی در وزارت ارشاد خوب بود/ تغییر در مطالبات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک شدن به روزهای رای اعتماد در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موضوع تجربیات و انتظارات هنرمندان و مسئولان صنفی هنرمندان مطرح می شود.

ایرج راد بازیگر و رئیس هیات مدیره خانه تئاتر ایران در گفت‌وگو با بیان این مطلب که شرح مطالبات از وزیر دولت چهاردهم مستلزم هم اندیشی جمعی است گفت: هنرمندان عرصه تئاتر و به خصوص خانه تئاتر به عنوان یک نهاد صنفی مطالباتی را از شخص ایشان به عنوان وزیر وقت داشتند که این مطالبات در آن زمان تا حدودی پیگیری شد که برخی به نتیجه رسید و برخی دیگر قطعی نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ایشان را به خوبی می شناسیم و امیدوارم با توجه به تغییرات گسترده ای که در جامعه ایجاد شده بتوان بر اساس این تغییرات مطالبات و فعالیت های مفیدی را در عرصه هنر از جمله تئاتر به ثمر نشاند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر