عکس؛ شمشیرکشی برای پتریاشویلی و تالاخادزه!

قوی‌ترین مرد جهان و قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک با استقبالی عجیب وارد گرجستان شدند.

عکس؛ شمشیرکشی برای پتریاشویلی و تالاخادزه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ المپیک پاریس موفق‌ترین بازی‌های تاریخ برای گرجستان بود. گرجستان المپیک پاریس را با ایستادن در رده بیست‌وچهارم به پایان رساند. ورزشکاران گرجستان سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز را از بازی‌های پاریس کسب کردند.

لاشا تالاخادزه و گنو پتریاشویلی دو ستار طلایی گرجی ها در پاریس بودند که مدال های آنها برای گرجستان ارزشی دوچندان داشت. این دو طلایی گرجستان در بازی‌های المپیک، در میان استقبال مردم وارد گرجستان شدند. اعضای خانواده و هواداران در فرودگاه بین‌المللی تفلیس با ورزشکاران شرکت‌کننده در المپیک دیدار کردند و موفقیت آنها را تبریک گفتند. در مراسم استقبال رقص سنتی با شمشیر برای این دو ستاره گرجی اجرا شد و آنها در میان استقبال ویژه مردم گرجستان وارد تفلیس شدند.

عکس؛ شمشیرکشی برای پتریاشویلی و تالاخادزه!

لاشا تالاخادزه مقام اول المپیک را از دست نداد و برای سومین بار قهرمان این بازی‌ها شد. وزنه‌بردار گرجستانی با 470 کیلوگرم در مجموع به مدال طلا دست یافت.

عملکرد گنو پتریاشویلی هم در المپیک خوب بود. کشتی‌گیر گرجستانی در فینال با نتیجه 10 بر 9 امیرحسین زارع را شکست داد و قهرمان المپیک شد. پتریاشویلی تا پیش از این صاحب مدال‌های برنز المپیک ریو و نقره المپیک توکیو شد. او همچنین 3 بار قهرمان جهان و 2 بار قهرمان اروپا شد.

عکس؛ شمشیرکشی برای پتریاشویلی و تالاخادزه!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر