پای بورس به جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی باز شد /منادی سپیدان: مردی از جنس خودمان رئیس جمهور شده است

حبیب زاده گفت: امروز اولین شناخت مردم از نماینده هایشان در مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد.

پای بورس به جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی باز شد /منادی سپیدان: مردی از جنس خودمان رئیس جمهور شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه نوبت عصر و بعد از آن که پزشکیان از کل ساعت باقیمانده خود برای دفاع از کابینه استفاده نکرد، طبق درخواست دولت فرصت رئیس جمهور در اختیار نمایندگان مدافع قرار گرفت.

عزت الله حبیب‌زاده نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیت برنامه دولت چهاردهم، گفت: امروز سرآغاز فعالیت جدی و رسمی مجلس دوازدهم در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور است و سرآغاز اولین تعامل جدی دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است.

وی بیان کرد: رأی هر یک از ما به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به عنوان اولین و مهم‌ترین رأی مجلس دوازدهم ثبت خواهد شد. امروز اولین شناخت مردم از نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد.

اهم اظهارات حبیب زاده به شرح زیر است:

*اولین رأی مجلس دوازدهم باید رأی به تعامل و همدلی با دولت چهاردهم باشد تا مشکلات مردم حل و فصل شود.

*انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فرصتی برای مطرح شدن مشکلات و مسائل اساسی مردم مخصوصاً در مسائل اقتصادی و معیشتی بود. با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در انتخابات به میدان آمدند تا فرصت دیگری به ما مسئولان برای حل مشکلات و مسائل و عمل به وعده‌ها دهند و باید قدر این فرصت را بدانیم.

*نباید فرصت‌ها را از بین ببریم و باید مشکلات مردم را حل و فصل کنیم. امروز ملت ایران با مسائل و مشکلات بزرگی روبرو هستند که حتی یک روز را هم نباید برای حل آن از دست دهیم.

*اگر امروز سرمایه‌های مردم در بورس نابود شده و با فقر کمرشکن روبرو هستند، همگی به خاطر فرصت سوزی‌هایی است که در گذشته انجام شده است و دیگر نباید فرصت سوزی کنیم.

منادی سفیدان: رئیس‌جمهور از جز به جز مشکلات کشور خبر دارد

 علیرضا منادی سفیدان در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیت برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: مردی از جنس خودمان رئیس جمهور شده است و پزشکیان 20 سال در مجلس شورای اسلامی بود و با ما همکار بود.

وی بیان کرد: پزشکیان دولت وفاق ملی را می‌خواهد ایجاد کند. بنده 5 دوره در مجلس شورای اسلامی با وی همکاری کردم و همواره پزشکیان راسخ و راستگو بود. وی 5 دوره رقیب بنده در حوزه انتخابیه تبریز بود اما همواره شاهد راستگویی وی بودم.

اهم اظهارات منادی سفیدان به شرح زیر است:

*همزمانی مجلس دوازدهم با دولت چهاردهم موضوع مهمی است‌. زمانی که برنامه هفتم توسعه وجود دارد، رئیس جمهور به خوبی به آن استناد کرده است در حالی که در گذشته به برنامه‌های 5 ساله کشور نهایتاً 20 تا 30 درصد عمل می‌شد.

*پزشکیان گفته است که حتماً برنامه هفتم توسعه را در دستور کار خود قرار خواهد داد و از این بهتر چه می‌خواهیم.

*الان در رأس دولت فردی است که نماینده مجلس بوده است و می‌فهمد که مشکلات مردم چیست. پزشکیان از جز به جز مشکلات کشور خبر دارد. پزشکیان از رتبه‌بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان حمایت کرد و یک فرد کاملاً آموزشی است و معاون اول رئیس جمهور هم این ویژگی را دارد.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان