زن مرموز همراه مدیر تلگرام ناپدید شد

یولیا واویلوا (Yulia Vavilova)، سرمایه‌گذار ۲۴ ساله روسی در ارزهای رمزنگاری‌شده معروف به «مربی کریپتو»، در پی دستگیری پاول دوروف، بنیان‌گذار اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان تلگرام در پاریس، ناپدید شده است.

زن مرموز همراه مدیر تلگرام ناپدید شد

به گزارش خبرآنلاین، واویلووا که آخرین بار با دوروف دیده شده بود، از زمان بازداشت این میلیاردر از طریق تلفن در دسترس نیست که باعث شده خانواده‌اش در روسیه ابراز نگرانی کنند. آنها مطمئن نیستند که آیا دخترشان هم دستگیر شده یا صرفاً سعی دارد از قرار گرفتن در کانون توجهات دوری کند.

به نقل از روزیاتو، واویلوا با جت شخصی دوروف در سفر بود و قبل از دستگیری بنیانگذار تلگران در فرانسه در مکان‌های مختلف با او دیده شد، از جمله در باکو آذربایجان، جایی که عکسی از آنها در حال صرف صبحانه با یکدیگر گرفته شد.

او همچنین ویدیویی از رانندگی دوروف در قزاقستان چند روز قبل از ورود هر دویشان به پاریس منتشر کرد. گمان می‌رود که فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی ناخواسته اطلاعاتی در مورد تحرکات دوروف در اختیار مقامات فرانسوی قرار داده است که احتمالاً در ردیابی و دستگیری‌اش نقش داشته است.

واویلووا که اصالتاً اهل مسکو است، بیش از دو سال است که در دبی زندگی می‌کند و به زبان عربی مسلط است. او یک کانال متمرکز بر ارزهای دیجیتال به زبان عربی را مدیریت می‌کند و در جامعه رمزارز شناخته شده است. ارتباط او با دوروف اکنون به دلیل مشکلات حقوقی اخیر تکنوکرات روسی‌الاصل توجهات را به خود جلب کرده است.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان