پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش مجرمان سابقه دار استان از طریق پابند الکترونیکی برابر دستور فرمانده انتظامی کل کشور خبرداد.

پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور، اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی در استان قزوین آغاز شد.

 وی تصریح کرد: این طرح ویژه سارقان دارای سوابق بالای چهار فقره سرقت است و از این طریق، این افراد تحت کنترل و پایش پلیس قرار خواهند گرفت.

 فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه این طرح یکی از اقدامات پلیسی در راستای کنترل سارقان حرفه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان است افزود: در ابتدای اجرای این طرح در استان قزوین، تعدادی از سارقان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفته و امروز به آنها پابند الکترونیک نصب شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در صورت عدم ارتکاب جرم توسط این افراد طی سه سال آتی با دستور مرجع قضائی، پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت در پی داشته باشد.

 فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: این طرح با پشتیبانی و حمایت دادستان کل و رئیس محترم قوه قضائیه به مرحله اجرا گذاشته می شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت 24 ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان