سایت زباله گلوگاه با ورود دستگاه قضایی ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران از تعیین تکلیف، ساماندهی و حل معضل ۳۰ ساله سایت زباله شهرستان گلوگاه در راستای پیگیری حقوق عامه خبر داد.

سایت زباله گلوگاه با ورود دستگاه قضایی ساماندهی شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عباس پوریانی اظهار داشت: با توجه به وصول گزارش های متعدد و نارضایتی های مردمی از وضعیت نامناسب سایت زباله شهرستان گلوگاه، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه دادستانی گلوگاه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با صدور دستور ویژه، ضمن بازدید مقامات قضایی شهرستان از وضعیت سایت زباله و بسیج ادارات متولی از جمله شهرداری، اداره بهداشت و محیط زیست، دستورات لازم برای حل مشکل مذکور صادر و معضل 30 ساله سایت زباله این شهرستان در راستای پیگیری حقوق، عامه حل و فصل شد.

پوریانی با بیان اینکه در حال حاضر سایت زباله شهرستان گلوگاه از وضعیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار شده و زباله ها به مکان مناسبی انتقال یافته است، خاطرنشان کرد: در اولین زمان ممکن نسبت به کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در مکان مذکور اقدام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: حفظ سلامت مردم برای دستگاه قضایی استان بسیار ارزشمند است و در راستای حفظ حقوق عامه، با هر مولفه ای که بهداشت و سلامت مردم را با مخاطره مواجه کند، بدون اغماض، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان