در فراکسیون زنان مجلس چه خبر است؟

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی می‌گوید: زنان نماینده تاکنون در مورد مسائل مختلف هم جلسه داشتند و اتفاقاً با هم صحبت کردیم که در مورد مسائل هیئت رئیسه هم حتماً ورود پیدا کنیم و وزرا را دعوت کنیم که با آنها جلسه برگزار کنیم، مخصوصاً با خانمی که به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده حتماً جلسه برگزار می‌کنیم.

در فراکسیون زنان مجلس چه خبر است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برگزاری انتخابات پیاپی مجلس و ریاست جمهوری، تا حدودی زمان تشکیل فراکسیون‌ها را به تعویق انداخت و هنوز ساختار و اعضای فراکسیون‌هایی از جمله فراکسیون زنان به صورت رسمی اعلام نشده است. از همین رو این سوال مطرح می‌شود که فراکسیون زنان مجلس دوازدهم شکل گرفته و اعضا باهم جلسه برگزار می‌کنند؟

زهرا خدادادی از جمله نمایندگان زن مجلس دوازدهم است که به این سوال خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ می‌دهد و می‌گوید فراکسیون شکل گرفته و حتی اعضا با یکدیگر جلسه می‌گذارند و در بسیاری از موارد هماهنگ هستند اما هنوز شکل رسمی به خودش نگرفته است.

او همچنین از ریاست فاطمه محمدبیگی در فراکسیون زنان خبر می‌دهد و می‌گوید محمدبیگی با نظر اعضا رئیس خواهد ماند.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با زهرا خدادادی، نمایندگان مردم آذربایجان شرقی و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

*خانم خدادادی! فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده  است؟ 

 فراکسیون شکل گرفته اما هنوز کامل پروسه قانونی فراکسیون‌ها انجام نشده است و ناظر فراکسیون‌ها روز یکشنبه انتخاب شده است. البته تعدادی از فراکسیون‌ها به صورت غیر رسمی شکل گرفتند اما پروسه آن در حال انجام است و به همین زودی همه فراکسیون‌ها شکل می‌گیرند. 

فراکسیون زنان قصد دارد به مسائل هیئت رئیسه ورود پیدا کند

*فراکسیون زنان جلسه‌ای هم برگزار کرده است؟

زنان نماینده تاکنون در مورد مسائل مختلف هم جلسه داشتند و اتفاقاً با هم صحبت کردیم که در مورد مسائل هیئت رئیسه هم حتماً ورود پیدا کنیم و وزرا را دعوت کنیم که با آنها جلسه برگزار کنیم، مخصوصاً با خانمی که به عنوان وزیر به مجلس معرفی شده حتماً جلسه برگزار می‌کنیم.

*فراکسیون زنان مجلس چه زمانی به صورت رسمی کار خود را شروع می‌کند؟

 برنامه آن مشخص می‌شود، البته ما زنان همیشه در صحن با هم در ارتباط هستیم و زمان جلسه را باهم هماهنگ می‌کنیم. در حال حاضر با معرفی وزرا فشار کار خیلی زیاد شده و قرار است جلسات کمیسیون در دو نوبت صبح و بعدازظهر تشکیل شود، از این‌رو زمان ما کم است اما حتما باهم هماهنگ می‌کنیم.

رفیعی و مقصودی نواب فراکسیون زنان هستند

*جلسات فعلی فراکسیون زنان با ریاست چه کسی برگزار می‌شود؟

 جلسات فراکسیون زنان به ریاست خانم محمدبیگی برگزار می‌شود، به عنوان رئیس فراکسیون زنان به او رأی دادیم، محمدبیگی مورد تایید زنان بوده و وقتی هم که پروسه رسمی فراکسیون طی شود باز هم همان هیئت رئیسه است و موردی تغییر نخواهد کرد.

* اسامی نواب کمیسیون زنان مجلس هم مشخص شده‌اند؟

نواب فراکسیون زنان خانم‌ها رفیعی و مقصودی هستند.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان