ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: موضوع پیوست رسانه‌ای در انجام پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ از جمله مواردی است که بر آن تاکید داریم تا از طریق آن بخشی از دغدغه های معیشتی خبرنگاران مرتفع شود.

ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عصر روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران با علاقه عاطفه، معنویت و عشق در حرفه خود مشغول به کار هستند و با وجود مشکلات متعدد معیشتی، در راه روشنگری حقایق جامعه محکم و استوار حرکت می کنند.

وی تأکید کرد: رسانه ها نقش بسیار مهم و چشمگیری در تغییر نگرش مردم، اعتلای فرهنگ و آگاهی بخشی به جامعه دارند و خبرنگاران استان قزوین عمر با ارزش خود را در این راه سپری کردند.

ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در قزوین

براتی نقش خبرنگاران در پویایی فرهنگ را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: خبرنگاران قزوین در مسیر رشد و توسعه جامعه اثار خلق می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه گفت و گویی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین مبنی بر تکریم حوزه رسانه صورت گرفته تا جهاد تبیینی برای مدیران و همچنین تکریم جایگاه محترم اصحاب رسانه محسوب شود، گفت: موضوع پیوست رسانه‌ای در انجام پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ از جمله مواردی است که بر آن تاکید داریم تا از طریق آن بخشی از دغدغه های معیشتی خبرنگاران مرتفع شود.

براتی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در استان بیشتر از آنکه به امورات راهبردی بپردازد به انجام امورات اجرایی مشغول است که باید برنامه ریزی‌هایی برای اصلاح این روند انجام شود. وی با اشاره به اینکه قزوین استانی با ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و پیشینه تاریخی گسترده‌ای است، افزود: رسانه‌ها می‌توانند بر مزیت‌های این استان متمرکز شده و با مطالبه گری صحیح خود از ظرفیت‌های عظیم استان قزوین به نحو مطلوب استفاده کنند.

در ادامه ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات خبرنگاران و پیشکسوتان استان قزوین، تجلیل و قدردانی از اهالی مطبوعات صورت گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان