باید به اسرائیل حمله کنیم/جمهوری اسلامی در جایگاه ولی دم شهید هنیه است

یادداشت نویس روزنامه کیهان در سخنانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ولی دم رئیس سابق دفتر سیاسی حماس است، گفت که اگر دست از انتقام بکشیم، با تکرار چنین عملیات‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی و دیگران مواجه خواهیم بود.

باید به اسرائیل حمله کنیم/جمهوری اسلامی در جایگاه ولی دم شهید هنیه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعدالله زارعی ستون نویس روزنامه کیهان، در اظهاراتی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران، گفت که خونخواهی مهمان به وسیله جمهوری اسلامی با مذاکرات صلح غزه بی‌ارتباط است.

بنا بر روایت رسا، او تاکید کرد: آنچه در تهران اتفاق افتاد، خدشه به امنیت و اقتدار ملی جمهوری بود؛ این موضوعی بین ایران و رژیم صهیونیستی است و ارتباطی به جنگ غزه ندارد.

زارعی توضیح داد: با ترور شهید هنیه، صورت حسابی بین ایران و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است؛ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و امنیت ما مورد حمله قرار گرفته است؛ بنابراین وظیفه داریم تا به مناطقی از فلسطین اشغالی که امنیت آن به وسیله رژیم صهیونیستی تأمین می‌شود، حمله کنیم. 

این کارشناس مسائل بین‌الملل خون خواهی و انتقام از حمله به مهمان جمهوری اسلامی را دومین دلیل لزوم حمله ایران به رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب خون خواهی شهید هنیه را وظیفه جمهوری اسلامی دانستند؛ یعنی ما با تکیه بر اخلاق اسلامی در جایگاه ولی دم شهید هنیه هستیم.

وی در بیان دلیل سوم لزوم حمله ایران به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر ما به این مسأله کم توجه باشیم و دست از انتقام بکشیم، با تکرار چنین عملیات‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی و دیگران، علیه جمهوری اسلامی مواجه خواهیم بود؛ بنابراین برای دفع فتنه باید متناسب با حمله انجام شده، پاسخ دهیم.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان