نماینده مجلس به پزشکیان: صدای کولبران و مردم مناطق مرزی باشید/ دو کولبر مریوانی و سروآبادی هفته پیش کشته شدند

نماینده مریوان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهشمندیم همچنان که در ایام انتخابات فرمودید صدای بی‌صدایان خواهم بود، صدای کولبران، مردم مناطق مرزی و محرومان باشید.

نماینده مجلس به پزشکیان: صدای کولبران و مردم مناطق مرزی باشید/ دو کولبر مریوانی و سروآبادی هفته پیش کشته شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید کریمیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: هفته گذشته که مجلس تعطیل بود دو کولبر از شهروندان مریوانی و سروآبادی با شلیک کشته شدند؛ شما وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور هستید و می‌دانید مرزها را مرزنشینان در دوران جنگ تحمیل مرزداری و مرزبانی کردند، پاسخ آنها گلوله نیست.

بنابر روایت خانه ملت، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس ادامه داد: آقای وزیر تابحال یک بار از مرزبانی پرسیده‌اید که به چه جرمی و چه گناهی و در کدام محکمه و دادگاهی خانواده‌های این جوانان بیکار و سرمایه‌های کشور را داغدار کرده‌اند؛ در حالی که اسلام به صراحت سوال کرده است و بأی ذنبٍ قتلت؟.

وی خطاب به وزیر کشور افزود: در حالی که اکثر همکاران ما و نمایندگان مجلس مطالباتشان در سطح سلسله مراتب نیازها و عالی و بالاتر از میانگین کشوری است روزی نیست که مطالبات نمایندگان غرب کشور و استان‌های مرزی در سطح آب، نان، مسکن و امنیت نباشد.

کریمیان در پایان ضمن تبریک به رئیس جمهور خطاب به وی گفت: خواهشمندیم همچنان که در ایام انتخابات فرمودید صدای بی‌صدایان خواهم بود، صدای کولبران، مردم مناطق مرزی و محرومان باشید.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان