تحقق شعار ،مستلزم حرکت مدیران بر مدار برنامه ریزی است

بازرس کل استان کردستان با انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی در استان، تحقق جهش تولید را منوط به برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیران اجرایی دانست.

تحقق شعار ،مستلزم حرکت مدیران بر مدار برنامه ریزی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عیسی هواسی بازرس کل استان کردستان دوشنبه 21 مرداد ماه 1403 در اولین کمیسیون علمی - تخصصی با محوریت (راهکارهای تحقق شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم )در جمع دستگاه های اجرایی و دانشگاهی بر اهمیت شعار سال و لزوم اجرایی شدن آن با مشارکت مردم تاکبد نمود.

وی با استناد به نام گذاری سال های اخیر توسط رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد را محور اصلی تاکیدات رهبر دانست که نیازمنداهتمام ویژه مدیران استان به این موضوع است.

هواسی با انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی در استان، تحقق جهش تولید را منوط به برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیران اجرایی دانست.

وی برنامه ریزی دستگاه های اجرایی را عامل همگرایی و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف دانست.

بازرس کل استان کردستان انگیزه، ابتکار و جسارت مدیران را لازمه پیشبرد کارها دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست بر اساس ظرفیت های موجود در مجموعه های خود به حل مشکلات اقتصادی استان کمک نمایند.

هواسی با اشاره به نقش بازرسی کل استان در حوزه نظارت، افزود بازرسی استان در راستای نیل به اهداف شعار در کنار دستگاه های می ایستد و در اجرای صحیح برنامه ها و قوانین مربوط حامی آنها خواهد بود

وی در ادامه با اشاره به 184 گزارش آسیب شناسی تهیه شده توسط این بازرسی در سال 1402 درجریان برگزاری کمیسون های علمی- تخصصی، تلاش در راستای توسعه استان را اولویت خود دانست و در ادامه به موضوعات مهمی از جمله، تسهیل فرایند های سرمایه گزاری خارجی با مشارکت سرمایه گزاری داخلی، تلاش برای انتقال حساب های مالی شرکت های بزرگ به داخل استان، استفاده از ظرفیت شبکه بانک های خصوصی، هدایت منابع مالی حاصل از فروش گندم به تکمیل چرخه های صنعت کشاورزی، استفاده از ظرفیت 38000 واحد صنفی استان، مدیریت درست منابع آبی استان و فرهنگسازی توسط آموزش و پرورش اشاره نمود.

عیسی هواسی در پایان با تشکر از زحمات و تلاش همه مدیران تحقق این اهداف را در گروه خلاقیت و تلاش مجدانه مدیران دانست.

در این جلسه تعدادی از اساتید ، نخبگان ، مدیران و کارشناسان به اظهارنظر پیرامون اهم مشکلات در راستای تحقق شعار سال پرداخته و مقرر شد کمیته ای از افراد صاحب نظر دانشگاهی و اجرایی تشکیل و نسبت به تهیه گزارش های ادواری منظم به پیشنهادهای موثر اقدام نمایند.                                                                         ✍️روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر