عبدالجبار کاکایی: نظام رسانه‌ای و حوزه زبان و ادبیات ما متأسفانه زیر شلاق ممیزی است

عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه‌سرا با حضور در مراسم روز خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مصائب کار خبری و نوشتن در ایران گفت و با خواندن دو ترانه از سال‌های دور و نزدیک، دغدغه‌های زمان و زمانه خودش را با مخاطبان در میان گذاشت.

عبدالجبار کاکایی: نظام رسانه‌ای و حوزه زبان و ادبیات ما متأسفانه زیر شلاق ممیزی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در 17 مردادماه امسال، میزبان شخصیت‌هایی برجسته و شاخص از حوزه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، ورزش و ...در جمع تحریریه خود بود تا یک «روز خبرنگار» متفاوت از سال‌های گذشته در این مجموعه رسانه‌ای رقم بخورد. 

عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرا یکی دیگر از میهمانان روز خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین بود. او با اشاره به سابقه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری‌اش گفت: من هم سابقه خبرنگاری دارم از 19 - 18 سالگی به دلیل اخراج از آموزش‌وپرورش در نشریات شروع کردم به قصه‌نویسی و داستان‌نویسی و این کار مدتی طول کشید و به قول مولانا: «عطاردوار دفترباره بودم/ زبردست ادیبان می‌نشستم»، بهر تقدیر شعر و شاعری من را از رسانه جدا کرد و نظام خاص ممیزی که در انتشار اخبار هست در این قصه بی‌تأثیر نبود. مولانا جای دیگری می‌گوید: «جان نباشد جز خبر در آزمون/ هر که را افزون خبر جانش فزون»، البته که او مقصودش اخبار غیبی است که به زبان دیگری طرح می‌کند. شما هم مجبورید اخبار غیبی را به زبان دیگری بازتاب بدهید.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر