خرید و فروش گردو تا قبل از ۱۵ شهریور ماه در شهرستان رابر ممنوع شد

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر از ممنوعیت خرید و فروش گردو تا تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سطح شهر  و درب منازل شخصی خبر داد.

خرید و فروش گردو تا قبل از 15 شهریور ماه در شهرستان رابر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، محمد صالح شیخ زاهدی در نشست پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی شهرستان رابر گقت: اماکنی که تا قبل از 15 شهریور در شهرستان نسبت به خرید و فروش گردوی سبز اقدام نمایند با دستور قضایی پلمب خواهند شد.

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر  بر عدم به کاری گیری اتباع غیر مجاز در فصل برداشت محصول گردو  تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی با سارقین محصولات کشاورزی(گردو)قاطعانه برخورد خواهد کرد. 

وی اظهار داشت : دادگاه شهرستان با همکاری سایر مسئولین ذی ربط با جدیت پیگیر اجرای مصوبات جلسات پیشگیری از وقوع جرم در خصوص سرقت گردو در این شهرستان می باشد و به همین جهت کارگروهی متشکل از اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم،  دهیاران روستا ها  تشکیل شده است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر با اشاره بر لزوم حفاظت مالکان گردو از محصولاتشان گفت: سپاه با همکاری نیروی انتظامی و پایگاه های بسیج مستقر در روستاها جهت برقراری گشت های  شبانه  اقدام خواهد نمود و راه های فرعی منتهی  به باغات و محصولات گردو مسدود می شوند.

او تاکید کرد : در زمان آغاز برداشت محصول گردو تمهیدات لازم برای حفظ امنیتِ برداشت و عرضه محصولات گردو در شهرستان پیش‌بینی شده است .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر