نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشور: مخالفم اما رأی موافق می‌دهم زیرا... / وزیر کشور باید بدون حاشیه و جامع نگر باشد

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی وزارت کشور گفت: بنده به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت کشور ثبت‌نام کردم اما به عنوان موافق رای می‌دهم.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کشور: مخالفم اما رأی موافق می‌دهم زیرا... / وزیر کشور باید بدون حاشیه و جامع نگر باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور در دستور کار امروز مجلس قرار داشت.

زمانیکه حمیدرضا گودرزی، نماینده الیگودرز، به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی وزارت کشور در حال خواندن نطق خود بود، ناگهان پزشکیان وارد مجلس شد که گودرزی در واکنش به این اتفاق خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییس جمهور خوش آمدید.آقای پزشکیان از کابینه و وزیر جوانی که معرفی کردید، بسیار ممنون هستم.

وی اما در جریان مخالفتش با وزیر پیشنهادی کشور گفت:  جناب آقای مومنی بنده به عنوان مخالف ثبت‌نام کردم اما به عنوان موافق به شما رای می‌دهم. به عنوان نیروی 27 ساله وزرات کشور می گویم که وزارت کشور یک وزارتخانه بسیار گسترده است که نظم و انضباط کشور به آن مربوط است.

اهم اظهارات گودرزی به شرح زیر است:

*وزیر کشور باید در انتخاب استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران دقت فراوانی داشته باشد.

*وزارت کشور یکی از بااهمیت‌ترین وزارتخانه‌های کشور است، دلیل اهمیت این وزارت خانه به دلیل کار ویژه‌های آن است که امنیت کشور، آزادی‌های سیاسی، اجرای سیاست‌های عمومی و نظارت بر اداره امور کشور از جمله این کارویژه‌ها هستند.

*آقای مومنی شما باید ویژگی‌های بزرگی داشته باشید به این معنی که‌ تجربه و سابقه بسیار موفق داشته باشید که البته دارید، همچنین وزیر کشور باید شخصیت بدون حاشیه و جامع‌نگر در برنامه‌ها باشد و به افزایش ارتباط با مردم و نمایندگان کمک کند.

*ما در موضوعاتی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی، مسائل سیاسی و اجتماعی بسیار با وزیر کشور کار خواهیم داشت.

گودرزی در پایان سخنرانی خود خطاب به قالیباف خواستار یک دقیقه و حتی 30 ثانیه وقت بیشتر شد، که قالیباف در پاسخ به او گفت: خیر، نمی‌شود فقط جمله خود را کامل کنید.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان