ادعای نماینده موافق وزیر پیشنهادی کشور درباره عدم تمایل اسکندر مومنی برای پذیرش این مسئولیت

نماینده همدان در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور گفت: آقای مومنی معقتد بوده است که وزیر کشور باید شخصی غیر نظامی باشد اما با توحه به محدودیت هایی که وجود داشته است، رئیس جمهوری او را برای اعمال برنامه های مورد نظر موثرتر دانسته است.

ادعای نماینده موافق وزیر پیشنهادی کشور درباره عدم تمایل اسکندر مومنی برای پذیرش این مسئولیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشور بعد از بررسی صلاحیت وزرای صمت، علوم و فرهنگ و ارشاد، در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

عباس صوفی، نماینده همدان در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: آقای مومنی با توجه به اینکه 211 نفر برای موافقت با شما ثبت نام کردند، به شما تبریک می گویم اما بر حس وظیفه نکاتی را عرض می کنم.

وی گفت: همگان این حقیقت را قبول دارند که وزارت کشور، وزارت مادر و فرابخشی است و علاوه بر انجام ماموریت های محوله، فلسفه وجودی آن جلوگیری از اختلافات و تزیرق آرامش و امنیت به بدنه جامعه است. 

اهم اظهارات صوفی را در ادامه می خوانید؛

* وزارت کشور موتور محرکه پیشرفت و ارتقا سرمایه اجتماعی در کشور است، شخصی که متصدی وزارت کشور می شود به دلیل رویکرد و ارتباط تناتنگ با رئیس جمهور باید شخصیت، گفتار و رفتارش نماد آرامش باشد.

* آقای مومنی معتقد بوده است که وزیر کشور باید شخصی غیر نظامی باشد و با توجه به محدودیت هایی که وجود داشته است، رئیس جمهوری او را برای اعمال برنامه های مورد نظر موثرتر دانسته است. 

* رویکرد مشارکت محور دکتر مومنی در حوزه سیاسی می‌تواند اقتدار وزارت کشور در اجرای سیاست‌ های عمومی دولت را ارتقا دهد.

* آقای مؤمنی در تمام مسئولیت‌ها موفق عمل کرده است.

این خبر در حال تکمیل است...

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان