کاظمیان: معرفی دنیامالی هوشمندانه بود

رییس فدراسیون سوارکاری معتقد است دنیامالی در مسائل داخلی و خارجی ورزش یک نخبه است.

کاظمیان: معرفی دنیامالی هوشمندانه بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری درباره معرفی احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: معرفی دنیامالی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان باید به فال نیک گرفت و از رییس جمهور برای این انتخاب درست و هوشمندانع تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دنیامالی سبقه و کارنامه ای درخشان در عرصه ورزش دارد و آثار مثبتی از خودبه جای گذاشته که تا به امروز باقیست.

کاظمیان تاکید کرد: او در سمت رییس فدراسیون قایقرانی عملکردی فوق العاده داشته و به اندازه ای مثمرثمر بوده که می توان قایقرانی ایران را به قبل و بعد از او تقسیم کرد.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: در دوره دنیامالی بود که با برنامه ریزی و نگاه راهبردی وی استعدادهای خیلی خوبی در این رشته بروز و ظهور پیدا کردند و قایقرانی ایران موفق شد در سطح آسیایی و جهانی مطرح شده و مدال آور شود. در دوره او قایقرانی ایران المپیکی هم شد.

وی افزود: در حوزه دیپلماسی ورزش نیز دنیامالی موفق بود و توانست با ارتباطات گسترده و تنگاتنگ با نهادهای بین المللی کرسی های مهمی را بدست بیاورد که تا به امروز نیز پابرجا مانده و به اعتقاد من دنیامالی در مسائل داخلی و خارجی ورزش یک نخبه است .

رییس فدراسیون سوارکاری با تاکید بر تجربه مدیریتی دنیامالی بیان کرد:  او سالیان متمادی در سطح اول مدیریت کرده و سمت های مهمی را بر عهده داشته و تجارب گرانبهایی دارد.

وی تاکید کرد: او حتی در حوزه ورزش نیز سالها در باشگاه قدیمی و ریشه دار ملوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل حضور داشته و ارتباطش با حوزه ورزش قطع نشده و مستمر بوده است.

کاظمیان تاکید کرد: با این روزمه پر و پیمان، دنیامالی گزینه مطلوبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود و می تواند به خوبی این وزارتخانه را اداره کند. امیدوارم نمایندگان محترم مجلس با رای بالا و قاطع به دنیامالی کمک کنند تا ورزش صاحب یک مدیر ورزشی و مقتدر شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان