برگزاری نشست ستاد المپیک بعدی!/ هماهنگی برای ۲۰۲۸ لس آنجلس

کمیته ملی المپیک با برگزاری اولین نشست هماهنگی ستاد بازیهای المپیک ۲۰۲۴ لس آنجلس، فعالیت هدفمند خود برای حضوری پرقدرت در این دوره از بازیها را آغاز کرد.

برگزاری نشست ستاد المپیک بعدی!/ هماهنگی برای 2028 لس آنجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته ملی المپیک خبر داد با توجه به اتمام بازیهای المپیک 2024 پاریس، کمیته ملی المپیک حضوری قدرتمند در بازیهای المپیک 2028 لس آنجلس را در دستور کار داد و برای رسیدن به این هدف اولین نشست هماهنگی ستاد بازیها را برگزار کرد.

در این نشست که با حضور محمود خسروی وفا رئیس، سید مناف هاشمی دبیر کل و مشاورین و مدیران ستادی کمیته ملی المپیک برگزار شد پیشنهادات و تصمیمات اولیه برای تنظیم برنامه کاری ستاد در دستور کار قرار گرفت.

مقرر شد تا قبل از نشست بعدی ستاد، ارزیابی عملکرد کاروان در پاریس 2024 برای رفع نواقص و تقویت نقاط قوت در ابعاد فنی و مدیریتی بررسی شده و پیگیری شود.

در این نشست برنامه اولیه حضور کاروان ایران در بازی های آسیایی 2026 ناگویا نیز مورد بررسی قرارگرفت که مقرر شد شرح فعالیت و روند آماده سازی رشته های شرکت کننده در بازی های آسیایی در راستای حضور قدرتمند در المپیک 2028 تنظیم و پیاده شود.

ضمنا مقرر شد مصوبات این نشست جهت اجرایی شدن به هیات اجرایی ارسال گردد تا در اولین نشست این گروه نسبت به اجرای آنها بحث و بررسی و تصمیم گیری صورت پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان