استقرار ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برون استانی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به اقصی نقاط کشور در مرز شلمچه

جولانژاد از استقرار ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برون استانی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به اقصی نقاط کشور در مرز شلمچه خبر داد.

استقرار 500 دستگاه اتوبوس برون استانی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به اقصی نقاط کشور در مرز شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مرز شلمچه، «محمد جولانژاد» امروز (سه‌شنبه 30 مردادماه) در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و با توجه به مدیریت سفر زائران هم اکنون اصلی‌ترین دغدغه مسئولان بازگشت زائران از مبادی شلمچه و چذابه به اقصی نقاط کشور با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص اتوبوس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، افزود: از 2 ماه گذشته اقداماتی خوبی در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین استان خوزستان انجام شده و با همکاری استانداری خوزستان تامین خودروهای حمل و نقل زائران با استفاده از تشکل‌ها، انجمن‌های صنفی استان و بخصوص شرکت‌ها و صنایع بزرگ همانند صنایع نفتی، کشاورزی و پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با توحه به اقدامات انحام شده هم اکنون جابجایی زائران از 2 گذرگاه اربعین چذابه و شلمچه به مناطق مختلف کشور به صورت روان و بدون مشکل در حال انجام است، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای جابجایی زائران در اواخر هفته و آغاز پیک سوم اربعین هستیم تا به بهترین شکل ممکن زائران به اقصی نقاط استان و کشور منتقل شوند.

جولانژاد، گفت: همه شرکت‌های بخش خصوصی حمل و نقل کالا و مسافر خوزستان و استان‌های معین شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، اصفهان و تهران در پایانه مرزی شلمچه و چذابه مستقر شدند تا زائران را به استان‌های خود منتقل کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان