جلسه سرنوشت‌ساز برای انفجار آخرین بمب پرسپولیس

رضا درویش از برگزاری جلسه برای جدایی علی قلی‌زاده از لخ پوزنان خبر داد.

جلسه سرنوشت‌ساز برای انفجار آخرین بمب پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل پرسپولیس خبر مهمی را داد و اعلام کرد که باشگاه علی قلی‌زاده موافقت خود را با جدایی او اعلام کرده است: یکی دو بار با باشکاه ایشان صحبت کردیم، علی [قلی زاده] خیلی علاقه‌مند است به هر شکلی که شده به پرسپولیس بپیوندد. او 7-8 سال پیش در سایپا با من بود و از نوجوانی در این تیم بود. بسیار بچه بانظم و خوبی است و علاقه‌مند پروپاقرص پرسپولیس است.

وی همچنین افزود: شباهت زیادی بین او و میلاد محمدی است. چندین پیشنهاد از ایران برای او رفته اما گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی میکنم.

درویش در مورد سرنوشت این بازیکن اظهار داشت: باشگاهش یک بار اوایل هفته برای جدایی او اعلام رضایت کرد اوایل هفته اما بازهم به جلسه دعوت شده.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد این جلسه توضیح داد: امروز یک جلسه داشته و ظاهرا یک جلسه دیگر هم دارد که به فردا موکول شده است. ما منتظریم ببینیم باشگاه به تعهدی که پنج‌شنبه و جمعه به ما داد مبنی بر اینکه بعد از بازی یکی دو روز پیششان ایشان را آزاد کند، پایبند خواهد بود یا نه.

او در پایان گفت: امیدواریم در خدمت آقای علی قلی‌زاده باشیم. تفاوت بازیکنان ما با دیگران این است که دیگران برای منافع مالی می‌روند اما بازیکنان ما به خاطر دلشان می‌روند و وقتی همدلی و همدردی بیشتر است، احتمال موفقیت بیشتر است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان