پرطرفدارتر از کانتر/ بازی اکشن چینی غوغا به پا کرد

بازی اکشن نقش‌آفرینی Black Myth: Wukong که اخیراً منتشر شده است، فقط در مدت چند ساعت به رکورد چشمگیری دست یافت.

پرطرفدارتر از کانتر/ بازی اکشن چینی غوغا به پا کرد

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، این بازی در اوج خود موفق شد تا به رکورد 2٬093,730 نفر کاربر آنلاین روی پلتفرم استیم دست یابد. در زمان نگارش این خبر، تعداد گیمرهای هم‌زمان بازی مذکور همچنان بسیار چشمگیر است و روی عدد 2 میلیون نفر قرار دارد.

Black Myth: Wukong امروز دردسترس گیمرها قرار گرفت و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مطلب، حدود 11 ساعت از انتشار آن می‌گذرد. به‌هرحال، این عنوان هم‌اکنون می‌تواند به لقب پرکاربرترین بازی حال حاضر استیم افتخار کند.

براساس داده‌های وب‌سایت SteamCharts، بازی Black Myth: Wukong موفق شد تا ازنظر بیشترین تعداد گیمر هم‌زمان در تاریخ استیم در جایگاه چهارم قرار گیرد. PUBG: Battlegrounds، Palworld و کانتر استرایک به‌ترتیب در جایگاه‌های بالاتر قرار دارند.

پیش‌ از انتشار Black Myth: Wukong، این بازی میان عناوینی که گیمرها در فهرست علاقه‌مندی‌های خود در استیم قرار داده‌اند، در جایگاه نخست قرار داشت. اکنون که بازی یادشده منتشر شده است، این جایگاه به‌عنوان موردانتظار Hollow Knight: Silksong رسید.

باید اشاره کنیم که پیش‌خرید Black Myth: Wukong این عنوان را در جایگاه اولِ پرفروش‌ترین بازی هفته‌ی گذشته در استیم قرار داد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان