پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی خواهیم داد / انتظار مرگ از مجازات برای رژیم جعلی صهیونیستی سخت تر است

سردار فدوی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است، گفت: کی، کجا و چگونه مجازات کردن و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا انتظار مرگ از مجازات برای رژیم جعلی صهیونیستی سخت‌تر است.

پاسخ قاطعانه به رژیم صهیونیستی خواهیم داد / انتظار مرگ از مجازات برای رژیم جعلی صهیونیستی سخت تر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبر آنلاین از مرز شلمچه، «سردار پاسدار علی فدوی» شامگاه (دوشنبه 29 مردادماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، با اشاره به اینکه با وجود بایکوت رسانه‌ای غربی‌ها، راهپیمایی اربعین حسینی جهانی شده است، اظهار کرد: دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه‌ها و دسیسه‌های متعددی پیاده کرده اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسئولان این فشارها خنثی و بدون نتیجه بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمات رسانی به زائران اربعین را یک توفیق و نگاه کریمانه از طرف پروردگار برشمرد و افزود: زیارت اربعین یک امر مستحب ولی خدمت رسانی به زائران وظیفه ای واجب محسوب می‌شود و ثواب فریضه واجب بیشتر از مستحب است.

وی تصریح کرد: تردد در اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته روان‌تر شده و جمعیت بیشتری برای شرکت در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

سردار فدوی، شناخت اباعبدالله الحسین (ع) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمه های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه‌های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

وی بیان کرد: دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت‌های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می‌گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می‌کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دل‌های همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می‌شود.

وی به شهادت شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی در خاک جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: رژیم جعلی صهیونیستی حماقت خود را ادامه داده و در خاک ایران اسلامی شهید هنیه که میهمان ما بود را به شهادت رساند و ما در زمان و مکان مناسبی پاسخ خواهیم داد.

سردار فدوی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه به وقت خود باقی است، افزود: کی، کجا و چگونه مجازات کردن و خون‌خواهی شهید هنیه را ما مشخص خواهیم کرد و قطعا مجازات خواهد شد.

وی گفت: اکنون در سرزمین‌های اشغالی غوغایی به پا است که انتظار مرگ از مجازات برای رژیم جعلی صهیونیستی سخت‌تر است، شبانه روز آنها در انتظار پاسخ ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هنیه جنایت بزرگی را مرتکب شد و اینبار شدیدتر از قبل تنبیه می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان