کوروش کمپانی مانع بازی کردن بیرانوند، صادقی، پورعلی‌گنجی و مهدی‌پور!

دادستانی تهران به سازمان لیگ تاکید کرد که کارت بازی چهار ستاره فوتبال ایران تا اطلاع ثانوی صادر نشود.

کوروش کمپانی مانع بازی کردن بیرانوند، صادقی، پورعلی‌گنجی و مهدی‌پور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبالیست‌ها و به‌ویژه ستاره‌های شناخته شده در استقلال و پرسپولیس در کنار فعالیت در حوزه تخصصی خود، به دلیل فالوور بالا در فضای مجازی به انجام تبلیغات هم روی آورده‌اند و این کار در سالیان اخیر به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده که حالا انجام یکی از این تبلیغات برای آنها دردسرساز شده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:شکایت مال باختگان از یک شرکت تجاری که چندی پیش از سوی دادستانی تهران پلمب شد، فوتبالیست‌های مشهور ایران را هم درگیر خود کرده و آنها به دلیل تبلیغ برای آن شرکت مورد توجه دادستانی قرار گرفته‌اند و باید هزینه دریافتی را برگردانند.

رضا تبار، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران در نامه‌ای به تاریخ پانزدهم مردادماه 1403 تاکید کرده که قرارداد «مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی مهدی‌پور، سعید صادقی و علیرضا بیرانوند» در سازمان لیگ ثبت نشود و از سوی دیگر این سازمان کارت بازی آنها را تا زمان بازگرداندن مبلغ دریافتی برای تبلیغات صادر نکند.

در این شرایط، غیر از مهدی مهدی‌پور که دچار مصدومیت شده، مرتضی پورعلی‌گنجی، سعید صادقی و علیرضا بیرانوند در هفته اول لیگ برتر جزء لیست نفرات‌شان قرار داشتند و برای پرسپولیس و تراکتور بازی کردند که مشخص نیست صدور کارت بازی تمام آنها با برگرداندن مبلغ دریافتی از تبلیغات برای شرکت مذکور اتفاق افتاده یا خیر؟

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نامه ابلاغ شده از سوی دادستانی را ارسال کرده و تاکید کرده که در صورت تخلف از دستور ، نسبت به تعقیب قضایی فرد مسئول اقدام خواهد شد.»

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در این باره عنوان کرد: در یک تاریخ مشخص این نامه به فدراسیون واصل شده و بلافاصله پس از آن، به مرجع اجرای مسابقات سازمان لیگ ابلاغ شده است. برداشت از این نامه، این است که بنابر نظر مرجع محترم قضایی انتظار این است تا بازیکنان مورد اشاره وجوهی که برای تبلیغ آن شرکت دریافت کردند را مسترد کنند.

او در واکنش به اینکه سه بازیکن از چهار بازیکن مورد اشاره در هفته اول لیگ برتر به میدان رفتند، ابراز کرد: اینجا علت و سببی درج شده که نظر مرجع قضایی برای فدراسیون لازم الاجراست ولی علت و سبب که در نامه درج شده، استرداد وجه است و در نامه عنوان شده که در این صورت، ابلاغ حکم هم لغو خواهد شد.

نورشرق تصریح کرد: آخرین اطلاعی که دارم، این است که به محض وصول نامه در فدراسیون، به سازمان لیگ ابلاغ و اجرا محقق شد ولی اینکه در راستای رفع مشکل بازیکنان پیش رفتند یا نه، اطلاعی ندارم، اما ابلاغ ثانویه‌ای برای فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان