احتمال برکناری وزیر جنگ اسرائیل قوت گرفت/جانشین احتمالی مشخص شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برکناری قریب الوقوع وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داده و نام جانشین احتمالی وی را نیز منتشر کردند.

احتمال برکناری وزیر جنگ اسرائیل قوت گرفت/جانشین احتمالی مشخص شد

به گزارش مهر، رسانه صهیونیستی «کان» به نقل از یک منبع مسئول در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت که نتانیاهو خود را برای برکناری قریب الوقوع یواف گالانت وزیر جنگ این رژیم آماده می‌کند.

این منبع تصریح کرد که گدعون ساعر جانشین احتمالی گالانت در پست وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین به نقل از یک منبع مسئول در لیکود اعلام کردند که اگر نتانیاهو گالانت را از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برکنار کند، در همان زمان گدعون ساعر را به عنوان وزیر جنگ یا وزیر امور خارجه وارد کابینه می‌کند. در این میان گزینه اول محتمل‌تر است.

یدیعوت آحارونوت نیز به نقل از یک منبع سیاسی گزارش داد که در شرایطی که افراد نزدیک به نتانیاهو مذاکرات با ساعر را دنبال می‌کنند، گالانت نیز رایزنی در دفتر نخست‌وزیری را ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که گویا برکناری گالانت را قریب الوقوع دانسته، با انتقاد تند از وی اعلام کرد که از ماه‌ها پیش از نخست وزیر خواسته است تا او را برکنار کند. بن گویر گفت که در شمال سرزمین‌های اشغالی باید تصمیمی اتخاذ شود و گالانت فرد مناسبی برای این کار نیست.

در همین رابطه مائیر شطریت وزیر سابق و از رهبران لیکود گفت که تلاش‌ها برای برکناری گالانت در شرایط جنگی یک دیوانگی غیر قابل قبول است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که گالانت کانال ارتباطی کابینه رژیم با دولت آمریکا است و برکناری او می‌تواند به مناسبات تل آویو با کاخ سفید ضربه بزند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان