سردار نائینی: ترور شهید اسماعیل هنیه بخشی از یک عملیات ترکیبی بود/ جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی است

معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران با بیان این که ترور اخیر بخشی از یک عملیات ترکیبی بوده که شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی است، گفت: هدف از ترور شهید هنیه، دامن زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور بود.

سردار نائینی: ترور شهید اسماعیل هنیه بخشی از یک عملیات ترکیبی بود/ جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی‌محمد نائینی، معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران امروز در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی جهادگر در مشهد، اظهار کرد: حدود دوازده مدل و الگوی مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی در مراکز فکری و اندیشه‌ورز غربی وجود دارد که به تفصیل در کتاب «اصول و مکان جنگ نرم» بررسی شده است.

بنابر گزارش فارس، سردار نائینی با بیان اینکه در حال حاضر، جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی است، ‌تأکید کرد: در این جنگ دشمن از تمام مولفه‌های قدرت به‌طور هوشمندانه استفاده می کند؛ اتاق‌های فکر و سرویس‌های امنیتی دشمن به‌طور فعال در حال تولید روایت‌ها و محصولات رسانه‌ای هستند.

معاون روابط عمومی سپاه با اشاره به اعترافات مراکز فکری غربی در خصوص پیشرفت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مراکز تصمیم‌ساز غرب بر این مهم تأکید دارند که به رغم سرمایه‌گذاری‌های مختلف، ایران به پیشرفت و بالندگی خود ادامه می‌دهد؛ این در حالی است که رسانه‌های معارض ایران را کشوری منزوی، بی‌ثبات و گرفتار فساد تصویر می‌کنند.

وی عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، و اقتصادی قانونی و نتیجه‌بخش خواند و افزود: با وجود تلاش‌های دشمن، جمهوری اسلامی همچنان به مسیر پیشرفت و نوآوری ادامه می دهد. در این جنگ شناختی، فاصله میان تصویر مطلوب از سپاه و تصویر فعلی بسیار زیاد است. یکی از دلایل این وضعیت، عدم توجه کافی به جنگ شناختی و روایت‌پردازی است. 

معاون روابط عمومی سپاه تأکید کرد: برای ساختن تصویر واقعی از سپاه، نیاز است که نقش‌آفرینی‌های سپاه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خدماتی به‌درستی و با عبارات فاخر و شفاف تبیین شود.

او با اشاره به دو ویژگی عمده سپاه یعنی «اقتدار» و «پشتوانه مردمی» توضیح داد: سپاه به‌عنوان یک نهاد مقتدر و مردمی، یکی از اهداف اصلی عملیات روانی و اعتبارزدایی در رسانه‌ها و روایت‌سازی‌های منفی است.

نائینی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه بخشی از یک عملیات ترکیبی بود که شامل اقدامات امنیتی و جنگ شناختی است و هدف آن دامن زدن به فتنه‌ها و تضعیف امنیت کشور بوده است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر