شاید روی گنج نشسته باشید/ این آیفون‌ها قیمتی شده‌اند

در حالی که آیفون ۱۶ رونمایی شده است و مشتریان منتظر ارائه‌ آن به بازار هستند، برخی گوشی‌های قدیمی آیفون حکم گنج را پیدا کرده‌اند.

شاید روی گنج نشسته باشید/ این آیفون‌ها قیمتی شده‌اند

به گزارش خبرآنلاین، با ارائه آیفون دنیای تلفن‌های همراه متحول و معنای گوشی هوشمند بازتعریف شد. از معرفی نخستین آیفون در سال 2007 سال‌ها گذشته و حالا برخی مدل‌های این گوشی قیمتی شده‌اند.

بابی ایتون از حراجی RR درباره قیمتی شدن این آیفون‌ها توضیح می‌دهد: «آیفون‌های نخستین حالا برای بسیاری نوستالژیک شده و کمیاب بودن، این آیفون‌ها را برای مجموعه‌داران جذاب کرده است. همه می‌دانیم که آیفون دنیا را تغییر داد و در سه سال گذشته آیفون‌های قدیمی نسل‌های نخست که در بسته‌بندی اصلی و دست‌نخورده هستند، ارزش زیادی پیدا کرده‌اند.»

یک آیفون نسل اول چندی پیش در ماه مارس به قیمت 147 هزار دلار در همین حراجی فروخته شد. سال پیش از آن نیز یک آیفون قدیمی دیگر در حراجی LCG چیزی فراتر از 190 هزار دلار چوب حراج خورد.

شاید روی گنج نشسته باشید/ این آیفون‌ها قیمتی شده‌اند

مجموعه‌داران دنبال هر آیفونی نیستند و اکنون آیفون‌های نسل اول آکبند بیشترین متقاضی را دارد. مدل‌های 4 گیگ و 8 گیگ این گوشی که سال 2007 معرفی شد، گنج‌هایی هستند که مشتری دارند.

البته که گوشی استفاده شده تقریبا ارزشی ندارد و آیفون‌های قدیمی دست نخورده که هنوز در بسته‌بندی کارخانه هستند و حتی یکبار هم استفاده نشده‌اند شانس ورود به حراجی‌ها را دارند.

منبع: thehill

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان