واکنش بایدن به تلاش برای ترور مجدد ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سوءقصد به جان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، از سلامت وی پس از این حادثه ابراز خرسندی کرد.

واکنش بایدن به تلاش برای ترور مجدد ترامپ

به گزارش خبرآنلاین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ترور دوباره و نافرجام دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور، گفت که تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

به نقل از مهر  بایدن پس از اطلاع از تیراندازی به ترامپ در باشگاه گلف وی در «وست‌پام بیچ» در فلوریدا گفت: هوشیاری سرویس مخفی و سایر نهادهای اجرایی ذی‌ربط و تلاش آنها برای مصون نگه داشتن رئیس جمهور سابق و اطرافیانش، قابل ستایش است.

وی افزود: از اینکه رئیس جمهور سابق آسیبی ندیده است، آسوده‌خاطر شدم. تحقیقات درباره این حادثه جریان دارد و نهادهای اجرایی در حال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر درباره آن هستند.

رئیس جمهور آمریکا که از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ماه نوامبر کناره‌گیری کرده است، اضافه کرد: همانطور که بارها گفته‌ام، در کشور ما خشونت سیاسی یا هر نوع خشونت دیگر هیچ جایی ندارد و به تیمم دستور داده‌ام تا برای سرویس مخفی تمام منابع و تجهیزات مورد نیازش را فراهم و اقدامات پیشگیرانه را برای حصول اطمینان از تداوم امنیت رئیس جمهور سابق اتخاذ کند.

دو منبع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند که مظنون به ترور ترامپ که هم‌اکنون در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می‌برد، رایان واسلی روث نام دارد. وی متهم به ترور رئیس جمهور پیشین آمریکا است.

پیشتر کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، به حادثه سوقصد به جان دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه وی، واکنش نشان داده بود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان