سیدحسین آماده تقابل با قاتل نویر!

خوسلو و یارانش امشب به شاگردان جواد نکونام حمله خواهند کرد.

سیدحسین آماده تقابل با قاتل نویر!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امشب از ساعت 21:30 به وقت تهران، استقلال و الغرافه در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا 25-2024 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف یکدیگر می‌روند. الغرافه که یاسین براهیمی، تاثیرگذارترین بازیکن خودش را به دلیل آسیب‌دیدگی به تهران نیاورده، چشم امیدش برای گلزنی به ساق‌های مهاجمی‌ست که چند ماه پیش با عملکردش در لحظه‌ای که باید زمینه‌ساز قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شد.

خوسلوی 34 ساله که ابتدای فصل گذشته به عنوان یک ذخیره مناسب بعد از 10 سال راهی سانتیاگو برنابئو شده بود، گل‌های زیاد و مهمی برای لوس بلانکوس به ثمر رساند که بی شک حیاتی‌ترین آن‌ها، 2 گلش به مانوئل نویر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودند. زمانی که رئال مادرید با یک گل از بایرن مونیخ عقب و در آستانه حذف بود، خوسلو با به‌ثمر رساندن دو گلِ کاملا فرصت‌طلبانه باعث کامبک رئال مادرید شد و این تیم در نهایت برای بار پانزدهم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. خوسلو همچنین عضوی از ترکیب اسپانیای قهرمان یورو 2024 نیز بود و لاروخا را در راه کسب چهارمین عنوان قهرمانی اروپا همراهی کرد.

خوسلو پس از کسب چنین افتخارات فوق‌العاده‌ای آن‌هم در شرایطی که یک سال قبل با تیمش به دسته 2 فوتبال اسپانیا سقوط کرده بود، ترجیح داد تا بعد از آن به جنبه‌های مالی دقت بیشتری کند و با قراردادی غیرمنتظره راهی الغرافه قطر شد. خوسلو تا کنون در 5 بازی نتوانسته برای تیم قطری گل بزند اما شم گلزنی بالا که با قد و قامت بالای وی ترکیب شده، قطعا باعث می‌شود او را همچنان به عنوان خطرناک‌ترین بازیکن الغرافه برای تهدید دروازه سیدحسین حسینی بدانیم.

باید دید این مهاجم کارکشته اسپانیایی امشب در مقابل آبی‌های ایران چه کاری از پیش می‌برد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان