لزوم هر چه بهتر و تمام‌تر معرفی کانون کرمانشاه به اقشار مختلف اجتماع

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ما باید سعی داشته باشیم تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را هر چه بهتر و تمام‌تر به اقشار مختلف اجتماع معرفی کنیم.

لزوم هر چه بهتر و تمام‌تر معرفی کانون کرمانشاه به اقشار مختلف اجتماع

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در نشست شورای فرهنگی کانون استان اظهار کرد: نشست کانون‌یاران که توسط کانون قزوین برگزار شد، برنامه‌ای خوب و قابل تقدیر بود و برگزاری چنین اردوهایی برای رشد تفکر و پرورش استعدادهای همکاران و اعضا مطلوب بوده و یقینا" از خروجی اثرگذاری هم برخوردار می‌شود. 

وی با اشاره به جایگاه و اعتبار کانون در اجتماع افزود: باید سعی داشته باشیم تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را هر چه بهتر و تمام‌تر به اقشار مختلف اجتماع معرفی کنیم و شاخص‌های کانون را برای آنها نمایان سازیم و همه می‌دانیم که ظرفیت‌های کانون غنی و ارزنده هستند پس برای عرضه آنها باید راه‌کارهای متناسبی اندیشیده و اجرایی شود. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اهمیت قصه‌گویی و برگزاری جشنواره آن در استان را خاطرنشان و تصریح کرد: در این ایام با همت کانون کرمانشاه و دبیرخانه استانی، فرآیند اجرای جشنواره قصه‌گویی سال 1403 در حال انجام است و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف نیز صورت می‌پذیرد و برنامه‌ریزی‌هایی هم انجام شده که برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های جشنواره پیش می‌رود، در واقع همه پای کار هستیم تا قصه‌گویی امسال نیز همچون پیشینه‌ای که داریم خروجی مطلوبی داشته باشد. 

این مقام مسئول با اشاره به هفته ملی کودک در ماه مهر، بیان کرد: هر ساله در کانون کرمانشاه برنامه‌های متعددی برای هفته ملی کودک پیشبینی شده و با توجه به رسالت کانون، امسال نیز فعالیت‌های ویژه‌ای برای این ایام در نظر گرفته‌ایم که مقدمات آن در حال اجرا است. 

گفتنی است، تعیین شیفت مراکز، گزارشی از مراکز چند شیفت، برنامه‌های هفته ملی کودک، گردهمایی روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در کانون کرمانشاه برای معرفی کانون به آنها و جلب همکاری‌های مورد نیاز، جشنواره قصه‌گویی، ویژه‌برنامه شهید علیخانی در هفته دفاع مقدس، تامین ملزومات مراکز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست طرح شد و در مورد آنها بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان