زیبا سازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر جزیره در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش

مدیر عامل  شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای همزمان چند طرح عمرانی در نوار سیاحتی جزیره کیش با هدف زیبا سازی منظر شهری و سهولت ترد گردشگران و ساکنان خبر داد.

زیبا سازی منظرشهری و اصلاح هندسی معابر جزیره در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، محمد مهدی احمدی مدیر عامل  شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری به ویژه در نقاط پرتردد جزیره کیش گفت: انتظار هموطنان این است که منظر شهری و معابر جزیره کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری کشور همواره جذابیت و طراوت خود را حفظ کند به همین دلیل و باتوجه به آماده سازی طرح  اصلاح هندسی معابر حد فاصل میدان ماشه تا میدان ساحل ، عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است. 
 مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با بیان این که این طرح در دو مرحله اجرا می شود اظهار داشت: در مرحله نخست که هم اکنون در حال اجراست مسیر میدان سنایی تا میدان ماشه اصلاح می شود و در مر حله دوم اصلاح هندسی مسیر میدان سنایی تا میدان ساحل اجرایی خواهد شد.
به گفته مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات با توجه به ضرورت حفظ درختان ارزشمند در جداول این مسیر ، تمهیدات لازم برای انتقال درختچه ها و درختان نخل به سایر بلوار های شهر فراهم شده و انتقال چند اصله از این درختان نیز با موفقیت انجام شده است.
محمد مهدی احمدی افزود : با اجرای همزمان این طرح ها و احداث گذر گردشگری در محوطه مقابل بازار بزرگ مرکز تجاری تا نوار ساحلی شادابی و طراوت فضای شهری تقویت خواهد شد. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان