فرمانده ارشد سپاه: پاسخ غلطی که اسرائیل در تهران کرد محفوظ است /در شرایط خاص اقدام می کنیم

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه گفت: رژیم صهیونیستی در یک تنگنای به‌شدت شکننده قرار گرفته که موجب دست و پا زدن آن‌ها می‌شود؛ از جمله شبیه غلطی که در تهران کرد و همه می‌دانند که پاسخ آن محفوظ است و در شرایطی خاص و با اقدامی مناسب، آن اقدام صورت خواهد گرفت.

فرمانده ارشد سپاه: پاسخ غلطی که اسرائیل در تهران کرد محفوظ است /در شرایط خاص اقدام می کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و همچنین کرانه باختری افزود: پس از عملیات طوفان‌الاقصی، فشار کشنده‌ای بر رژیم صهیونیستی وارد شده و آن‌ها برای ادامه حیات ننگین خود در حال دست و پا زدن هستند و در چنین شرایطی، با توجه به ماهیت پلید صهیونیست‌ها، مبادرت آن‌ها به این‌گونه جنایات چندان غیرمنتظره نیست.

بنابر روایت مهر، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در شرایطی قرار دارد که نمی‌تواند به راحتی به آتش‌بس تَن دهد، گفت: این رژیم در صورت نپذیرفتن آتش‌بس، بایستی بتواند صحنه نبرد را تغییر دهد و این موضوع را بررسی کند که آیا می‌تواند پای دیگران را به میدان نبرد باز کند یا خیر؛ از سوی دیگر، گشوده شدن عرصه نبرد در کرانه باختری، موضوعی است که رژیم اشغالگر به‌شدت از آن وحشت داشت.

وی یادآور شد: در کرانه باختری سال‌ها بود که درگیری صورت نمی‌گرفت و سلاحی وجود نداشت، اما امروز می‌بینیم که بخش عمده‌ای از رزمندگان در کرانه باختری مسلح شده‌، امکانات لازم را به دست آورده‌اند و با رژیم صهیونیستی درگیر می‌شوند. این رژیم علی‌رغم همه فشارهایی که پس از عملیات طوفان‌الاقصی به مردم غزه وارد کرد، نتیجه‌ای نگرفته است و دنیا به جنایات صهیونیست‌ها پی برده‌اند.

سردار خادمی افزود: رژیم صهیونیستی در یک تنگنای به‌شدت شکننده قرار گرفته که موجب دست و پا زدن آن‌ها می‌شود؛ از جمله شبیه غلطی که در تهران کرد و همه می‌دانند که پاسخ آن محفوظ است و در شرایطی خاص و با اقدامی مناسب، آن اقدام صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: تردیدی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و جهان اسلام حتماً شاهد نابودی این غده سرطانی خواهد بود.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان