متناسب سازی حقوق بازنشستگان؛ سوال اصلی کاربران خبرآنلاین از پزشکیان /شعار بس است، سرمایه ما در بورس از بین رفت /بساط کاسبان تحریم را جمع کنید

مسائلی چون رفع فیلترینگ، متنسب سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق کارمندان، گشت ارشاد، رفع تحریم ها و حل مشکل بورس از جمله سوالات مهم مردم از مسعود پزشکیان رئیس جمهوری است.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان؛ سوال اصلی کاربران خبرآنلاین از پزشکیان /شعار بس است، سرمایه ما در بورس از بین رفت /بساط کاسبان تحریم را جمع کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین نشست خبری «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی ساعت 15 امروز دوشنبه 26 شهریور 1403 در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده است؛«انتظار دارید پزشکیان در اولین نشست خبری به چه سوالی پاسخ دهد و چه خبر مهمی را به مردم بدهد؟»

متناسب سازی حقوق بازنشستگان، رفع فیلترینگ و حذف گشت ارشاد،  رفع تحریم ها مذاکره و  اف ای تی اف از جمله سوالاتی است که کاربران از رئیس جمهوری پرسیده اند.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان؛ سوال اصلی کاربران

کاربری به نام « صادق زارع» در اینباره نوشته است: «به نظر من آقای پزشکیان دراین نشست به زمان و نحوه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید پاسخ بدهند»

فردی دیگری به نام «امین» نیز در خصوص حقوق بازنشستگان پرسیده است: «با سلام و خسته نباشید خواهشا از طرف ما درمورد قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان که 6 ماه از آن سپری شده و هنوز اجرا نگشته در حالی که قیمت تمامی اقلام و کالاها افزایش زیادی داشته را پرسو جو کنید» 

شخص دیگری نیز با انتقاد از اجرا نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت های قبلی گفته: «آقای پزشکیان آیا متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا می کنید یا مثل حق مناطق جنگی بازنشستگان در دو دولت قبل اورا کنار می گذارید»

یک بازنشسته پرسیده است: «سلام مشکل ما بازنشستگان با این همه قانونگذاری سرانجام میرسد نصف سال گذشت هنوز احکام صادر نشده...!!» 

«یعقوب شمشیرساز» نیز پرسیده است: «درباره متناسب سازی بازنشستگان توضیح دهند که چراشش ماه است کسی شفاف سازی وتکلیف را روشن نمی کندیاتشکر» محمد نیز همین سوال را پرسیده و نوشته:« چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری انجام نمیشود ما را از خودتان ناامید نکنی»

در کنار همسان سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق کارمندان نیز از جمله سوالات مردم بوده است؛ چه آنکه کاربری پرسیده است: «به افزایش حقوق کارکنان برابر تورم که وعده دادی پایبندهستی یا دیگه رای تو گرفتی وکاری با شعار ووعده نداری؟»

یک کارمند اداره کار و تعاون نیز دغدغه اش را اینگونه بیان کرده است: «لطفا حقوق سال 1404 را مطابق نرخ تورم برای کارمندان دولت افزایش دهید. در صورت امکان حقوق ها تا خط فقر افزایش دهید. حقوق کارکنان وزارت تعاون و کار خیلی پایینه و خواهشا نگاه ویژه داشته باشید.»

سرنوشت وعده رفع فیلترینگ به کجا انجامید؟

فیلترینگ و گشت ارشاد نیز از جمله دغدغه های مهم مردم است که خود مسعود پزشکیان رئیس جمهوری نیز در ایام تبلیغات انتخاباتی وعده های رفع آن ها را داده بود.

در این باره کاربری ناشناس پرسیده :«رفع فیلترینگ چی شد؟ گشت ارشاد چی شد؟» فرد دیگری گفته است: «قولی که به مردم دادی برای رفع فیلترینگ یادت رفت؟»

«عبدالحمید شبیری » نیز نوشته است: «لطفا بفرمایید سرنوشت وعده رفع فیلترینگ به کجا انجامید و چه زمان شاعد این مهم‌خواهیم بود؟». نفسیه نیز چنین سوالاتش را مطرح کرده است: «- فیلترینگ ها کی برداشته میشه لطفا تاریخ بدید -کی قراره مذاکرات با اروپا و آمریکارو آغاز کنید ؟ -سفارت آمریکا قراره بازگشایی بشه؟ - سامانه کمند چیشد ؟ - تا کی قراره پیامک کشف حجاب بیاد و خودرو هارو توقیف کنید ؟ انتظار داریم تو سازمان ملل حرف از دوستی با دنیا صحبت کنید»

شخص دیگری 3 سوال اصلی خود از رئیس جمهور را اینگونه پرسیده است :«1- برداشتن فوری تحریم ها 2-رفع فوری فیلتر شبکه های اجتماعی 3- آزاد سازی واردات خودروهای خارجی».

«حسینی » نیز بر گره خوردن فضای مجازی با زندگی مردم تاکید کرده و نوشته است: «با توجه به اینکه فضای مجازی و کاربرد بیش از اندازه اون به زندگی ما گره خورده، آیا فیلترینگ اینستا، واتساپ، تلگرام برداشته میشه یا نه؟؟»

رفع تحریم ها و موضوع FATF از نگاه کاربران/ بساط کاسبان تحریم را جمع کنید

تحریم های سنگین علیه ایران که زندگی مردم را مختل کرده است، از جمله سوالات دیگری است که کاربران محترم از پزشکیان دارند. در این باره کاربر ناشناسی نوشته است :« رفع تحریم ها چی شد؟ FATF چی شد؟»

«امیر» فردی دیگری به موضوع برجام اشاره کرده و گفته است: «حل مسئله برجام». فرد دیگری سوالاتی به این مضمون پرسیده است: «برای رابطه با دنیا و امریکا و رفع تحریم چه برنامه ای دارید ؟ سفرتان به عراق چه نتایجی برای مردم در چه بازه زمانی دارد ؟ یک پدر در زاهدان برای عدم ثبت نام بچه اش خودکشی کرد ، چرا چنین کرد ؟ چه برنامه ای برای حضور در بین مردم و جواب مستقیم خود و وزیران به سوالات مردم دارید ؟ بودجه بیت المال و مردم در کجاها خرج و هزینه می شود ؟ در بودجه سال اینده در کجا ها و در کدام اقدام ها خرج خواهد شد ؟»

شخص دیگری به نام نفیسه نوشته است: «حواستون به 60 درصد تحریم کننده هست ؟ باید خواست ما در باب حجاب فیلترینگ و مذاکره با دنیا رو بشنوید».

یزدان نیز پرسیده است: «آقای پزشکیان حداقل برای مردم این دو کار که از وعده های انتخاباتی جنابعالی هم بود را عملی کنید یکی رفع فیلترینگ کامل اینترنت و دیگر رفع fatf که خودهم همین دو کار میتوان گره گشای اقتصاد کشور و جمع شدن بساط کاسبان تحریم خواهد شد خواهش داریم حتما و با جدیت این کار انجام دهید »

فرد دیگری به نام «فراز» چنین گفته است: «جناب پزشکیان رئوس وعده های انتخاباتی شما، رفع فیلترینگ فضای مجازی، حل مسئله لوایح fatf ، رسیدگی به مشکل گشت ارشاد و رفع تحریم‌های مربوط به مسئله هسته ای بوده. از این موارد به غیر از مورد آخر همگی مسائلی است که داخلی بوده و به دول خارجی مربوط نمی‌شود. برای انجام این وعده ها یک زمانبندی اعلام بفرمایید.»

بابک نیز با تقاضا درباره رفع تحریم ها نوشته: «سوال اول بنده اینه که رفع تحریم و fatf رو تا آخرین لحظه و سریع شروع کنید لطفا و سوال دوم بنده اینه که آیا مبلغ بیست هزار تومن برای اضافه کار پرستاران شجاع ما حقیقت داره واقعا یا خیر؟؟»

شعار بس است، سرمایه ما در بورس از بین رفت

وضعیت نابسامان بازار بورس نیز یکی از دغدغه های مردم است که می خواهند رئیس جمهور برای آن فکر و برنامه ای داشته باشد. چنانچه کاربری نوشته است: «چرا بعد 5 سال وضعیت بورس درست نشده چه برنامه ای واسه سهامداران متضرر دارند»

همچنین شخص دیگری گفته: «بورس چهار سال سخت عذاب آور و بسیار وحشتناک که همه چی از سلامتی تا دارایی مردم رو ازشون گرفت ازتون خواهش می کنم در مورد وضعیت بورس سوال کنید»

کاربری به نام « ایر» با عصبانیت از وضعیت بورس نوشت: «شعار بس است، سرمایه ما در بورس از بین رفت، هیچ نکته مثبتی در این مدت اتفاق نیفتاده».

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان