انصارالله یمن، سپرهای امنیتی اسرائیل را به چالش کشید

دبیر انجمن بین‌المللی ضد صهیونیستی با اشاره به غافلگیری سپرهای امنیتی رژیم صهیونیستی در رهگیری موشک‌های شلیک شده از سوی انصارالله یمن گفت: حملات انصارالله فراتر از تصورات رژیم صهیونیستی بود و نشان می‌دهد سیستم امنیتی این رژیم شکست خورده است و به راحتی می‌توان از آن عبور کرد.

انصارالله یمن، سپرهای امنیتی اسرائیل را به چالش کشید

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، انصارالله یمن با حملات موشکی اخیر خود سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده و همچنان مقامات امنیتی و اطلاعاتی این رژیم سردرگم حملات رخ داده از سوی انصارالله هستند. علیرغم این‌که ابتدا ارتش رژیم صهیونیستی موفقیت‌آمیز بودن حملات انصارالله یمن را رد کرد، اما رسانه‌های این رژیم به ناکامی سامانه پدافندی‌شان در هدف‌گیری موشک‌های شلیک شده اذعان کردند. 

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه مهمی را درباره عملیات نظامی ویژه‌ای که این جنبش علیه عمق اراضی اشغالی انجام داد منتشر کرد و گفت: یگان موشکی ما با یاری خداوند عملیات نظامی ویژه‌ای را اجرا کرد که در آن یک هدف نظامی در منطقه «یافا» در فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با یک موشک بالستیک جدید فراصوت انجام شد که در اصابت به هدف خود موفق عمل کرد و سامانه‌های پدافندی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خورد.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پس از گذشت 24 ساعت از شلیک موشک از سوی یمن به سمت تل‌آویو مؤسسه‌های امنیتی و نظامی نمی‌دانند دقیقاً چه رخ داده است.

براساس گزارش شبکه المنار، رسانه‌های این رژیم همچنین گزارش دادند که به‌رغم شلیک چندین موشک رهگیر توسط سامانه‌های «ختس» و «گنبد آهنین» به سمت موشک یمنی‌ها رهگیری موفقی صورت نگرفت.

سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی شکست خورده است

«حسین کنعانی‌مقدم» در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل خود از حملات اخیر انصارالله یمن به تل‌آویو گفت: با توجه به غافلگیری رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی انصارالله یمن شاهدیم برای اولین بار موشک بالستیک با برد 2 هزار کیلومتر به پایتخت این رژیم شلیک و به اهداف خود اصابت کرد.

وی افزود: سپرهای امنیتی رژیم صهیونیستی مانند گنبد آهنین و پاتریوت نیز نتوانستند این موشک‌ها را رهگیری کنند و با موفقیت به اهداف اصابت کرد و عملا معادلات نتانیاهو را تحت الشعاع قرار داد. پیام این حملات از سوی انصارالله یمن این بود که به مذاکره کنندگان ثابت کنند، پشت میز مذاکره فقط فلسطینی‌ها نیستند، بلکه مجموعه‌ای از جبهه مقاومت اعم از حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن و مردم ایران در حمایت از فلسطینی‌ها حضور دارند. 

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: در واقع اگر بخواهند خواسته‌های خود را به گروه‌های فلسطینی تحمیل کنند، آتش‌بس اتفاق نمی‌افتد. حمایت‌ها از فلسطینیان ادامه خواهد داشت و بر اساس بیانیه‌ای که انصارالله یمن منتشر کرد این اقدام نخستین حمله بوده است. تهدیدات انجام شده فراتر از تصورات رژیم صهیونیستی بود، این اقدام نشان می‌دهد سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی شکست خورده است و به راحتی می‌توان از آن عبور کرد. 

انصارالله یمن، سپرهای امنیتی اسرائیل را به چالش کشید
اعتراضات در اراضی اشغالی

بحران هویتی درون رژیم صهیونیستی

کنعانی مقدم در ادامه با اشاره به تحولات درونی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: درون این رژیم بحران هویتی اتفاق افتاده و حتی مخالفان نتانیاهو رسما اعلام می‌کنند که او باید از دولت کناره‌گیری کند، زیرا به اهداف تعیین شده مانند آزادی اسرا دست نیافتند و اکنون اسرائیل در انزوای سیاسی قرار گرفته است. 

دبیر انجمن بین‌المللی ضدصهیونیستی تصریح کرد: جنبش‌های اجتماعی بسیاری از آمریکا تا استرالیا در حمایت از فلسطینیان شکل گرفته، تظاهرات زیادی در داخل سرزمین‌های اشغالی برای کناره‌گیری نتانیاهو از دولت برگزار شده، شهرک‌های شمالی تخلیه شده و بسیاری از پروازها لغو شده‌اند. تمام این تحولات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از درون دچار فروپاشی شده و رژیم در شرایطی است که نمی‌تواند برای مقاومت شرط بگذارد.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان