طرز تهیه کره سیب یک میان وعده و صبحانه عالی

در طول هفته می توانیم برای صبح ها صبحانه های متفاون و خوش طعمی تهیه کنیم که یکی از خوش طعم و خوش عطر ترین صبحانه ها کره سیب کمی باشد.

طرز تهیه کره سیب یک میان وعده و صبحانه عالی

همانطور که می دانید ما می توانیم انواع کره را با دستور تهیه ای ساده و طعمی بی نظیر در منزل برای استنفاده تهیه کنیم. یکی از انواع کره های مقوی و سالم که بیشتر به عنوان میان وعده یا صبحانه سرو می شود کره سیب است. این نوع کره با استفاده از سیب و چند مواد اولیه دیگر تهیه می شود. طرز تهیه کره سیب را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

کره آووکادو، اسکرامبل اگ و صبحانه آمریکایی هش براون سه تا از انواع صبحانه های متفاوت می باشند که بهتر است برای تکراری نبودن صبحانه های خود این چند ضبحانه را تهیه کنید. برای داشتن دسترسی سریع به روش تهیه صبحانه های مقوی و سالم بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. کره سیب با استفاده از ترکیب چند مواد اولیه مانند سیب و شکر استفاده می شود که برای خوش عطر شدن به همراه سیب دارچین هم می باشد.

کره سیب خوشمزه

مواد لازم

  • سیب 4 عدد
  • نمک 1 پنس
  • وانیل 1/2 قاشق چای خوری
  • شکر قهوه ای 3 قاشق غذاخوری
  • دارچین 1/2 قاشق چای خوری

کره سیب ساده

طرز تهیه کره سیب برای میان وعده و صبحانه

ابتدا برای تهیه این میان وعده و یا صبحانه خوش طعم باید سیب های مورد نظر را بردارید و قسمت های خرابی را با چاقو جدا و کنید و همچنین دانه های سیب را خارج و تکه نمایید. حالا باید قابلمه ای مناسب را برای پختن سیب ها بر روی حرارت قرار دهید.

سیب های تکه شده  را درون قابلمه بریزید و کمی بعد شکر را بی افزایید. شما به دلخواه می توانید مقدار شکر را کم و زیاد کنید. سپس باید صبر کنید تا شکر های موجود در قابلمه ذوب شوند. حالا باید به مقدار مورد نظر پودر دارچین درون سیب ها بریزید.

ریختن دارچین برای خوش عطر تر شدن این کره می باشد و شما به دلخواه می توانید مقدار را بیشتر و یا کمتر کنید. در ادامه باید نمک را هم به سیب اضافه کنید و مواد را در حد مخلوط شدن هم بزنید. حالا باید صبر کنید تا سیب آب بندازد.

پس از گذشت مدت زمانی سیب قهوه ای رنگ می شود و باید کمی صبر کنید. حرارت را خاموش کنید و وانیل را به سیب بی افزایید. سیب را داخل غذاساز و یا حتی مخلوط کن بریزید و به خوبی میکس کنید تا کره ای یک دست به دست بی آید.

طرز تهیه کره سیب لذیذ

هر چه بهتر پوره کنید کره شما خوش طعم تر می شود. در آخر باید درون ظرف شیشه ای و تمیز را خشک کنید و کره را در ظرف بریزید. کره سیب را مدتی می توان در یخچال مانند انواع مربا نگهداری کرد و در زمان نیاز سرو کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر