نحوه آرایش آمبره لب نکات انجام صحیح آن

یکی از مهم ترین اجزای صورت لب ها می باشد و نقش مهمی در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها ایفا می کند از این رو، اکثر افراد به دنبال راهکارهایی به منظور زیباتر کردن لب های خود هستند که یکی از روش های محبوب به منظور آرایش لب ها آمبره لب می باشد که در این مقاله شما را با نحوه مدل ارایش لب آمبره آشنا خواهیم کرد.

نحوه آرایش آمبره لب نکات انجام صحیح آن

آمبره لب یکی از تکنیک های آرایشی بسیار پرطرفدار است که در آن از دو یا چند رنگ مختلف به منظور ایجاد جلوه طبیعی و جذاب به لب ها مورد استفاده قرار گرفته می شود که این تکنیک ها باعث برجسته نشان دادن لب ها می شود و ظاهری خیره کننده به لب ها می بخشد بنابراین، اگر شما نیز تمایل به استفاده از این تکنیک آرایشی دارید بهتر است تا پایان مطلب نحوه ارایش آمبره لب همراه ما باشید.

آمبره لب متفاوت

تکنیک آمبره به معنی داشتن دو طیف رنگی متناسب با هم می باشد که در سال های اخیر به خصوص به منظور رنگ کردن موها مورد استفاده قرار گرفته می شود و علاوه بر مو و ناخن امروزه از این تکنیک به منظور زیباتر شدن لب ها نیز استفاده می شود و اگر این تگنیک را با اصول و نکات خاص انجم دهید زیبایی لب هایتان را چندین برابر می کنید و اگر شما به دنبال یک راهکار تاثیر گذار به منظور یباتر شدن لب هایتان هستی اما نمی دانید از چه ترفندی استفاده کنید که استفاده از آرایش آمبره لب گزینه مناسبی است که در ادامه مطب شما را با نحوه آمبره لب آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با نحوه آرایش آمبره لب

در زمان استفاده از این تکنیک اولین قدم تشخیص این است که بدانید کدام دو رنگ در کنار هم روی لب هایتان جلو خاصی دارد  بنابراین، اگر نمی دانید از کدام رنگ ها استفاده کنید بهتر است اولین رنگ رژ لب آمبره رنگ اصلی لب هایتان باشد و بعد رژ لبی را انتخاب نمایید که یا از رنگ پایه لب ها روشن تر  و یا تیره باشد و دقت داشته باشید که دو رنگ انتخابی شما مشابه هم باشد و زمانی که کنار هم قرار گرفته می شوند مرز آن ها مشخص نباشد به طور مثل اگر از رژ لب قرمز استفاده می کنید می توانید از تیره ترین رنگ قهوه ای یا زرشکی نیز استفاده نمایید و اگر رنگ صورتی را به عنوان پایه رژ تان انتخاب می کنید به منظور جلوه آمبره از رژ لب نارنجی یا قهوه ای استفاده نمایید.

لوازم مورد نیز به منظور آمبره لب

  • بالم لب : به منظور نرم و مرطرب کرن لب ها پیش از آرایش
  • مداد لب : به منظور کشید خط لب
  • رژ لب تیره : برای ایجاد سایه تیره در قسمت هی خارجی لب ها
  • رژ لب روشن : برای ایجاد سایه روشن در قسمت های داخلی لب ها
  • براش لب: برای ترکیب دو رنگ رژ لب

در کنار این مواد محصولات مانند رژل لب آمب دو سر تولید شده است که کا را آسان کرده است.

نحوه انتخاب رنگ مناسب

پیش از انجام آمبره بهتر است به یک سری نکات دقت داشته باشید  و به منظور اینکه آمبره لب های شما طبیعی به نظر آیید بهتر است از دو رنگ رژ لب با رنگ های نزدیک بهم استفاده نمایید و اگر لب های کوچکی دارید از رنگ روشن استفاده نمایید و اگر لب های بزرگی دارید از رنگ ها تیره استفاده کنید که رنگ مناسب بسته به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، فرم لب ها و سلیقه شخصی تان دارد و اگر دارای پوست روشن هستید از رنگ های روشن مانند صورتی، هلویی یا گلبهی به منظوره آمبر لب استفاده نمایید و اگر پوست تیره ای دارید از رنگ های تیره تر مانند قرمز، قهوه ای یا بنفش استفاده نمایید.

خاص ترین آرایش آمبره لب

انواع روش های آمبره لب

آمبره نیز مانند اکثر تکنیک های آرایشی دارای انواع مختلفی است که هر یک از ویزگی های خاصی برخوردار هستند که در ادامه با انواع آن آشنا شوید.

رژ لب دو رنگ :

این نوع از روش آمبره لب نوعی تکنیک در میکاپ لب می باشد که از ترکیب دو رنگ مختلف به منظور ایجاد ظاهری طبیعی و سه بعدی مورد استفاده قرار گرفته می شود که معمولاً در دو رنگ تیره تر و روشن تر  انجام می شود و مناسب هر نوع نگ پوستی است.

دور لب تیره :

در این روش رنگ تیره تر در اطراف لب ها و رنگ روشن تر در مرکز لب ها مورد استفاده قرار گرفته می شود به منظور ایجاد ظاهری طبیعی، جسوانه یا مدرن می توانید از این روش استفاده نمایید.

دور لب روشن :

این مدل یکی از محبوب ترین مدل های لب ها می باشد که از دو رنگ مختلف استفاده می شود و در این مدل رنگ تیره تر وسط لب و رنگ روشن تر در در اطراف لب ها می باشد و مناسب هر نوع فرم لبی است و باعث حجیم تر و برجسته نشان دادن لب ها می شود و یکی از محبوب ترین ترکیب های رنگی به منظور تکنیک آمبره لب ترکیب رنگ قرمز و قهوه ای می باشد که به لب هایتان جلوه گرم و جذاب به لب هایتان می دهد و منتاسب هرنوع فرم لبی می باشد.

آمبره لب کره ای :

این نوع تکنیک در بین آرایشگران کره ای بسیار پرطرفدا است که در این نوع روش از دو رنگ لب با تفاوت رنگی کم استفاده می شود و مرز بین دو رنگ نامحسوس تر است و به لبهایتان جلوه طبیعی می دهد.

زیباترین آرایش آمبره لب

مراحل انجام تکنیک آمبره لب

به منظور انجام تکنیک آمبره لب برای یک سری مراحل را انجام دهی که در ادامه مطلب با این مراحل آشنا خواهید شد.

آماده سازی لب:

اولین قدم این است که لب هایتان را آماده سازی کنید به منظور انجام اینکار ابتدا  لب هایتان را با کمک پاک کننده ارایش پاک کنید تا آلودگی از وی لب ه پاک شود و بعد از یک بالم لب یا اسکراب لب استفده نمایید تا لب هایتان نرم و لطیف شود و بعد به منظور ماندگاری رژ لب از یک پرایمر لب استفاده نمایید.

آپلیکاسیون رژلب تیره:

در این مرحله از رژ لب تیره تر از رنگ پوست تان استفاده نمایید و آن را به لب پایین یا بالای خود مالید که به منظور ایجاده جلوه طبیعی تر از یک براش لب استفاده نمایید تا رژ لب به طور یکتواخت پخش شود.

آپلیکاسیون رژلب روشن:

حالا از یک رژ لب روشن تر از رنگ پوست تان استفاده نمایید و آن را لب دیگر خود مابید و مجدداً به منظور پخش یکنواخت رژ لب از یک براش لب استفاده مایید.

ترکیب رنگ ها :

در این مرحله با کمک یک براش لب یا انگشتان خود رنگ های رژ لب را در مرکز لب ترکیب نمایید و باعث ایجاد یک سایه روشن بر روی لب هایتان می شود

اصلاح :

در مرحله پایانی از یک براش لب یا پد آرایشی به منظور اصلاح هر کونه نقش استفاده نمایید و بعد به منظور افزایش ماندگاری ارایش لب از یک اسپری فیکساتور استفاده نمایید.

آمبره لب شیک

مدل میکاپ آمپر لب

آرایش آمبره لب خاص

میکاپ آمبره لب مناسب خوش سلیقه ها

متفاوت ترین آرایش آمبره لب

میکاپ لاکچری  آمبره لب

آمبره لب متفاوت

میکاپ آمبره لب منای خوش سلیقه ها

آمبره لب منحصر به فرد

میکاپ خاص آمبره لب

آمبره لب متفاوت

میکاپ متفاوت آمبره لب

آمبره لب زیبا

میکاپ آمبره دخترانه و زنانه

میکاپ آمبره لب شیک

میکاپ خاص آمبره لب

میکاپ خاص آمبره لب

آرایش متفاوت آمبره لبمیکاپ متفاوت آمبره لب

میکاپ آمبره لب هلویی

میکاپ منحصر به فرد آمبره لب

میکاپ منحصر به فرد آمبره لب

میکاپ متفاوت آمبره لب

میکاپ براق آمبره لب

میکاپ ساده آمبره لب

آمبره لب دخترانه و زنانه

تصاویر میکاپ آمبره لب

آمبره لب خترانه و زنانه

میکاپ آمبره لب منحصر به فرد

مدل آمبره لب کره ای

میکاپ آمبره لب متفاوت

آمبره لب مناسب خوش سلیقه ها

میکاپ آمبره لب زیبا

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم شما همراهان می توانید با کلیکـ بر روی نحوه میکاپ گونه  و آموزش مراحل میکاپ مدل های مختلفی را مشاهده کنید و با ایده گرفتن از آن ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان