انتقاد تند از تتوی آرمین سهرابیان/ پول بی حساب و کتاب که می دهید همین می شود

چرا باید به بازیکن فوتبال ایران اجازه داده شود تا از تتو و خالکوبی، آن‌هم از نوع زننده‌اش که هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ندارد استفاده کند؟

انتقاد تند از تتوی آرمین سهرابیان/ پول بی حساب و کتاب که می دهید همین می شود

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت: اما همین قانون نصفه و نیمه هم این روزها به درستی اجرا نمی‌شود، قانونی که در سال‌های اول ابلاغ آن با جدیت اجرا می‌شد تا جایی که حتی بازیکنان خارجی هم ملزم به رعایت آن بودند، ولی هرچه جلو آمدیم اجرای آن با بی‌خیالی به فراموشی سپرده شد تا امروز شاهد نمایش وقیحانه تتو و خالکوبی آنچنانی فوتبالیست‌ها باشیم، همان‌ها که زمانی نگران «ژل و تل» آن‌ها بودیم. 

شامگاه جمعه آرمین سهرابیان، بازیکن استقلال با نمایش تتوهای خود عملاً کل قوانین فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی را به سخره گرفت. البته همان روز که فدراسیون فوتبال رامین رضاییان را به عنوان برترین بازیکن فصل قبل لیگ برگزید باید منتظر نمایش زشت تتوهای آرمین سهرابیان نیز می‌بودیم. 

سهرابیان را برای ادای پاره‌ای توضیحات به کمیته انضباطی احضار کرده‌اند، اما کدام توضیح می‌تواند اقدام زشت و زننده او را توجیه کند. از یاد نبریم که امروز تعداد زیادی از بازیکنان فوتبال باشگاهی اقدام به خالکوبی و تتو کرده‌اند که قطعاً با راه و رسم اخلاق‌مداری منافات دارد، اما به این مسئله هم باید توجه داشت که خود کمیته اخلاق و کمیته انضباطی با میدان دادن به این بازیکنان باعث و بانی چنین اتفاقاتی هستند. سؤال اینجاست که حالا قرار است چه توضیحی از سهرابیان بشنوند؟! حتماً او می‌گوید حواسش نبوده و بعد هم حکمی صادر می‌شود که جنجال و هیاهوی آبی‌ها را به‌دنبال نداشته باشد. یک احضار برای خالی نبودن عریضه!
این ثمره پول زیاد و بی‌حساب و کتابی است که از جیب مردم سرازیر جیب این جماعت می‌شود. بازیکنانی که نه تنها بزرگ نیستند که حتی نمی‌توانند ادای بزرگی را دربیاورند. بدون هیچ شکی استقلال و پرسپولیس درست همطراز نام بزرگشان بازیکن بزرگ‌منش هم می‌خواهند. اما آنچه طی سال‌های گذشته دیده شده، این است که این دو باشگاه به محلی برای تبدیل عده‌ای بازیکن کاملاً معمولی به میلیاردبگیرهایی شده‌اند که به راحتی بدیهی‌ترین اصول اخلاقی را هم زیر پا می‌گذارند.

تکلیف این عده تازه به دوران رسیده کاملاً مشخص است. عده‌ای که برخلاف تمام ورزشکاران افتخارآفرین و زحمتکش ایران فقط پول می‌گیرند و همیشه بازنده‌اند، اما در این میان کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال باید با اجرای دقیق و درست قانون مانع از ادامه چنین حرکات زشتی شوند. این دو کمیته با اهمال در خصوص انجام خالکوبی و تتو توسط بازیکنان فوتبال کار را به جایی رساندند که امروز دیگر نمی‌توان جلوی آن را گرفت، ولی می‌توان جلوی به نمایش گذاشتن آن را گرفت، به شرط آنکه برخورد درستی با بازیکن خاطی استقلال صورت گیرد. 

رفتار سهرابیان ثمره پول زیادی است که به عده‌ای تازه به دوران رسیده داده می‌شود. همان‌ها که قراردادهایشان امسال 300 برابر شد، کسانی که برای پول بیشتر رنگ عوض می‌کنند و بعد تصویر ویلاهای لاکچری‌شان منتشر می‌شود. همان‌ها که دائماً در فضای مجازی با لباس‌هایی که در شأن آدمیت نیست در حال نمایش قسمت‌های مختلف بدن‌شان یا لباس زیر «برندشان» هستند و بعد در عین ناباوری به عنوان برترین بازیکن هم انتخاب می‌شوند. کسانی که دیگر چند میلیارد سیرشان نمی‌کند و تنها قرارداد دو نفر از آن‌ها برابری می‌کند با پاداش تمام مدال‌آوران المپیک 2024 پاریس. همان‌ها که اینقدر خورده‌اند که امروز اینگونه لگد می‌اندازند. 

طبیعی است امثال سهرابیان‌ها هم به خیال اینکه با این روش می‌توانند برترین شوند تتوهای قسمت‌های مختلف بدنشان را به نمایش بگذارند. این جماعت سال‌هاست که در کنار اهمال‌کاری مسئولان انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال و صدالبته باشگاه‌ها که فقط پسوند فرهنگی را یدک می‌کشند، حیا را خورده و آبرو را قی کرده‌اند و بدا به حال فوتبالی که بزرگانش چنین افرادی هستند.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان